FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Co to jest koszt diagnozy?
Jest to koszt który ponosicie państwo za sprawdzenie sprzętu gdy nie decydujecie się na jego naprawę.

Czy dojeżdżacie w okolice Zielonej Góry?
TAK, usługi dostępne są w obrębie Zielonej Góry.

Czy można zamówić usługę mailem?
Nie, zlecenia przyjmujemy jedynie drogą telefoniczną.

Czy wystawiacie Faktury VAT?
Tak.

Czy możliwe jest zamówienie usługi po 22?
Tak, jednak usługa musi być zamówiona wcześniej i wiąże się to z cennikiem II taryfy.

Co to jest II taryfa?
Jest to usługa wykonywana pomiędzy 22-9 jej koszt to 200% ceny standardowej.

Czy dojazd na terenie Zielonej Góry jest faktycznie bezpłatny?
Każda wizyta wiąże się z opłatą diagnostyczną 60zł, która nie obowiązuje gdy decydujemy się na naprawę sprzętu.

Jaki jest czas dojazdu do klienta?
Z klientem umawiamy się indywidualnie na dzień i godzinę, w nagłych przypadkach od 1-4 godzin jest możliwość przyjazdu.

Jak długo trwa usługa?
W zależności od usługi od paru minut do paru godzin.

Czy naprawiacie laptopy?
Tak, naprawiamy.

Czy naprawiacie komputery marki APPLE?
Jedynie uszkodzenia związane z systemem.

Czy można płacić przelewem?
Nie, firmy jak i klienci indywidualni zobowiązani są płacić gotówką.

Czy można płacić kartą?
Nie.

GODZINY KONTAKTU

TELEFON666 523 284
E-MAILINFO@PUK-PUK.PL
PON-PT900 - 2100
SOB-ND1000 - 1500

SERWIS STACJONARNY

ULICAJEDNOŚCI 22
(OD STRONY SĄDU, KOŁO OPTYKA, NA PRZECIWKO ŻABKI)
PON-PT1000 - 1800
SOB1000 - 1400